Dumma

Försöker beställa en tröja från Nelly.com, men kassan vägrar fungera, gaah !
Snygg eller vad ?!
 
 
 
Nåja, ledig idag, ska försöka få lite saker gjorda. Maila runt lite, kanske hämta lite paket som ligger och väntar på mig i affären, städa här hemma, träna, fixa naglar, inpackning, ett avkopplande bad kanske ?!
 
Tränade rygg igår med C, blir nog mer pass tillsammans i framtiden, kul med någon som är jämnstark som en själv, så kan vi pusha varandra litegrann ! :-)

Dieten dåååå... HAHA !
Näää... den går inge vidare. MEN jag vet ju varför, målet är ju inte spikat, och då blir det lätt att man inte ger allt.. .tyvärr, lame ursäkt men verkligheten.
SÅ... jag hoppas att jag kommer får reda på vad som händer lite mer detta år för min del snart, tiden går ju liksom.
 
Avslutar inlägget med en AJ bild ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0