INSOMNIA

Jaha, då sitter man här vid datorn strax innan 6 på morgonen även fast man kan sova hela dagen i stort sett om man nu skulle vilja. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt för mig att SOVA !
Igår vaknade jag redan klockan 4, satt en stund vid datorn och gick till gymmet vid 6.30...
Blir väl ett tidigt pass idag också, bröst och triceps idag tror jag. Slänger in lite mage också förmodligen.
Vikten står i stort sett stilla, men sålänge den inte går uppåt är jag glad haha ! Fast snart måste den faktiskt ta sig ned så jag hinner i form tills tävlingen , om det nu blir tävling dvs. Inget är ju bestämt !
Skönt att få komma i form igen hursomhelst, och att komma i alla KLÄDER haha... som jag saknar somliga !!!
Nåja... I helgen ska jag dock äta godis, nomnom ! :-D
 
KÄRLEK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0