Tote Bag

Den här gillade jag :-)

Det roliga (?) är att igår var jag inne på Nelly.coms rea.. och alltså... det var 70 sidor med diverse rea kläder mm..
Men jag hittade i stort sett INGENTING... måste ha varit en riktigt dålig "shoppingdag" för mig igår !
Klickade tillslut hem en hårfön, en topp (underkläder) , ett läppglans och en foundation..
Nåja, har typ ändå ingen plats i garderoben för mer kläder... vilket påminner mig om att jag måste försöka bli av med allt jag inte kan ha, eller som bara ligger och skräpar :-P Så jobbig process bara... först rensa igenom allt, sedan ska man försöka sälja, och skicka iväg, urk :-D
Kommer nog använda min Instagram som bloppis istället för här, då jag har waaaaaay more följare på IG.


Kommentarer
Postat av: Julia

Samma problem :/ usch... Men tog tag i lite skor,
La ut på blocket och bloggen... Men får la se om någon hittar dit :)
Hoppas allt är bra snyggo

Svar: Nämen ! Det var hur länge sedan som helst vi skrev ju ! Hur mår du ?
Jag är knappt inne på datorn längre, vilket leder till att jag inte kollar bloggar, men du är ju graviiiiid ser jag :-D :-D GRATTIS !!!!
Du har ingen FaceBook ?
Michaela

2013-10-19 @ 17:51:03
URL: http://juliagrubisic.blogg.se
Postat av: Julia

Tack :)
Näää är bara inne med mobilen typ :)
Nope ingen fb, men vi kan maila om du vill tjöta lite? :)
Mår bra? Hur mår
Du snyggoooo ? :)

Svar: Inte ens Instagram som alla har haha ? Du borde skaffa det, faktiskt roligare än blogg :-P
Jag mår också bra tack :-D Håller på att leta jobb för fullt nu, men vet ju inte riktigt VAD jag ska jobba med.. eller vad jag vill haha !
Jobbar du kvar som PT ? Ni bor fortfarande i västerås ? :-D
Michaela

2013-10-20 @ 16:35:19
URL: http://juliagrubisic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0