Godis ?

Igår efter att jag hade tränat begav vi oss till skärholmen för att hitta en dop present inför nästa helg.
Innan åkte vi dock förbi en godisbutik som ligger i segeltorp... Och jag har väl ca 2 kg godis nu :-P

Fanns i stort sett allt godis du kan tänka dig !
Och var det något du saknade, fanns det så man kunde skriva upp det på en lapp så skulle de ta in det ;-)
 
 
På kvällen åkte vi till Södertälje och hälsade på vänner. Åt tacos och sedan satt vi och snackade bara :-)
Åkte hem vid 01.00.

Roligt att jag vaknade redan klockan 4.30 imorse... så jag har solat, diskat, suttit vid datorn, druckit 5 koppar kaffe och nu väntar jag i stort sett bara på att P ska vakna, så ska vi tvätta och städa lite här hemma bara under dagen.
Kanske blir att handla lite mat också.
Som en helt vanlig söndag mao...
 
 
Jag är så trött på att bo så litet (44kvm) och har faktiskt börjat fundera starkt på att försöka få något större.. runt 60-70 kvm skulle inte vara fel..
Men de är ju inte så lätt att bara flytta... !
Nån dag ska jag dock ha lite större, behöver ju mer plats för kläder, skor och smink LOL !
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar ditt utseende :) Är du helsvensk?

Svar: Tack vad snäll du är :-D Jag är i stort sett helsvensk haha... min gammelfarmor var valon... men de är såpass lite utländskt så :-)
Michaela

2013-10-27 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0