Fredag

Förlåt för att jag är så kass på att skriva, men nu händer det lite saker och har faktiskt inte riktigt haft tid eller energi att lägga på bloggen som ändå inte är så aktiv haha !
Dock har jag fortfarande svårt att sova om kvällar/nätterna, så då kan jag göra som igår... leka med bilder, här testade jag att ge mig turkosa ögon.. kanske ingen hit :-P
Försökte mig på att ha turkosa linser igår på dagen, de var väl de som fick igång min kreativa sida att leka med bilden :-P
Iaf... de gick ju inge vidare, linserna fick jag i, men mina ögon gillade inte att de satt där.. var bara att ta ut igen... suck.. :-(
Vet inte om de var ett dåligt märke eller om jag skulle reagera på alla linser ?
Har ju haft färgade förut och det har ju fungerat.. hmm..
 
 
 
Ska nog passa på att ta det lite lugnt denna helgen, umgås med P som fyller år på måndag ( skall dock fira han då ) för nästa helg vankas det jobb minsann !
Måste åka och shoppa lite nya kläder , muhaha... !

Annars då.... jo, denna tycker jag är riktigt bra, även om man då och då faller in i att tycka så jääävla synd om sig själv, så tänk på den lilla (eller stora) sköldpaddan !
 
 
 
Hoppas ni får en trevlig helg !

Puss !

Kommentarer
Postat av: T

Vart har du fått jobb? :)

2013-10-11 @ 14:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0