BH

Att hitta BH i min storlek är inte det enklaste.. Men kollade efter en Nude färgad BH och hittade en nu för drygt 200 kr.. slog såklart till !

 
Ibland kan jag sakna att ha mindre bröst... både för det finns mer underkläder att välja på, och billigare (!!!!) men också för att de ser så mkt sötare och smakfullare ut i vissa kläder.
Missuppfatta mig inte, jag ääääälskar mina bröst, men ibland så kan jag vilja ha små söta också ! :-D
 
Ni som letar BHar i större storlekar, ett tips är att kika in på Ebay.com , där finns det iaf ett lite bättre utbud :-)
Jag har själv 70G / 70H (swe)  32F / 32FF (UK) och hittar några stycken som inte ser ut som tantbhar.

Kommentarer
Postat av: elisabeth ore

På ebay har jeg aldri sett etter bh før, men nå som jeg tror jeg endelig har funnet min riktige størrelse, så kanskje jeg skulle prøve! Står størrelsene oppgitt kun i UK størrelser e.l?

Har nesten samme størrelse som deg, veksler mellom 60 og 65 F og G (de ser absolutt ikke så store ut, men jeg har naturlig bryst og har født og ammet 2 barn, så har vel noe med at fylden ikke er som den en gang pleide, hehe!)

Ellers har Change også noen som ser ikke ser tantete ut, i din størrelse, har funnet en del der som sitter veldig fint. Change har også nettsider(tror det er dansk), så du kan også bestille på nettet.

mvh en norsk følger fra instagram som akkurat har funnet bloggen din! :-)

Svar: Ja exakt de står i UK storlekar oftast på ebay :-)
Ja jag har köpt några BHar på change förut, men de tar ju emot att lägga 500 kr på en när man vet att de finns bhar som är fina på HM för 130 kr styck haha !
Men på Ebay har jag hittat för ca 200 kronor :-)
Michaela

2013-10-20 @ 07:17:52
Postat av: C-J

Minns du Reebok The Pump? Skorna där man kunde pumpa in så mkt luft man ville och ta ut luft när man kände för. Tänk om man kunde komma på nåt sånt där bra sätt för bröst <3 så kunde man ha stora bröst när man vill, och små bröst om man hittar kläder som inte finns i storlekar för stora bröst :) men det är verkligen "problemet" med bröst: både små o stora kan vara helt underbara men att det spelar ganska mycket roll för kläder o BHar :) men med tanke på att så många skaffar större bröst nu så borde det ju finnas en mycket större marknad för BHar i större storlekar så jag håller tummarna för dig att du kommer ha mer tur med att hitta såna i din storlek :)

2013-10-25 @ 04:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0