Flex

Försöker mig på att spänna ryggen för att ta en formbild.. gick väl sådär haha ! ...
 
 
Sitter här vid datorn och har precis ätit lite mat.
Tar en kopp kaffe och lite choklad nu.
Haft möten och ringt viktiga samtal idag mm.
Tränade axlar i liljeholmen tidigare också.
Snabbt pass på drygt 30 min. Har inte tålamod med långa pass längre.
Sålänge jag känner att det tar så är de väl ok..
Har världens träningsvärk i benen sen gårdagens pass tex.. svårt att gå tillochmed.. länge sedan jag kände så.
Men de är skönt ändå på något sätt.


Kommentarer
Postat av: Berna NW

Hejsan. berna på NordicWEllness. du får gärna höra av dig till mig på [email protected] , det gäller sponsring av ett guldkort.

2013-11-19 @ 18:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0