Torsdag

Jisses vad tiden bara springer iväg just nu !
Inte lång tid kvar innan jag sitter på flyget till USA !
S var snäll och lånade mig hennes resväska, som är gigantisk, mycket bra, mer att kunna ta hem ;-) HAHA !
Massor som ska fixas innan jag åker också... så har en låååång lista... mitt minne är ju inte det bästa så lika bra !
Har iaf handlat några Marabou som några tydligen ville ha ! :-P
 
Sedan är de lite mer saker som är beställda som jag nog kan hitta på flygplatsen.
Blir nog mer Marabou också, men ville vara säker på att jag fick med mig något om det mot förmodan inte skulle finnas på Arlanda..
Imorgon ska jag till frisören iaf, om de inte blir något krångel denna gången också , hoppas inte !
Skulle verkligen vara skönt att ha håret gjort INNAN jag åker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0