Tisdag

Dagarna går verkligen snabbt nu !
Så vad har skett sedan sist ?
I lördags åkte jag och P till Nacka Forum för lite shopping, hittade födelsedagspresent till Sandra som vi firade i söndags :-)
Direkt efter att vi varit i Nacka åkte vi hem till T & H där vi åt tacos + god efterrätt som H bakade ihop ;-)
 
Innan vi åkte hem till S tränade vi på Gröndal. Mitt pass gick bajs.. (ursäkta ordvalet) men jag skulle behövt vila egentligen, men dum som man är så lyssnar man inte på kroppen :-P
 
Väl hemma hos S bjöds det på smörgåstårta, paj och tårta... en hel del med andra ord :-D
Älskar S smörgåstårta !
Var en väldigt trevlig dag :-)
 
 
 
Så igår fick jag träffa min älskade D, går alltid så lång tid emellanåt :-(
Har alltid så mkt att ta igen när vi ses <3
 
Hunnit träna både igår och idag också.
 
 
 
 
Men nu ska jag fortsätta måla mina naglar.... GUUUULA haha ! Måste ju variera sig lite ;-P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0