Svansjön

 
Första gången i mitt liv som jag går på balett !
Och jag tyckte faktiskt om det ! :-)
Blev först bjuden på middag på en italiens restaurang på östermalm.
Jag velade länge om vad jag skulle äta... oxfile, eller bara pasta.. hmm..
Det känns liksom inte OK att ta oxfile när det är så dyrt när någon annan bjuder, men jag blev övertalad att ta den ändå, och fasiken vad gott det var !
 
Förrätt, vitlöksbröd (lantbröd)
 
 
Asså.... MMMM .. ni ska bara veta hur god den var !

 
Sedan tog vi oss ut till djurgården/cirkus där baletten ägde rum.

 
 
Hade en jättetrevlig kväll ! :-)



Kommentarer
Postat av: Metern

Hey:)

Ville bare gi deg creds til bildene dine 👍👌
Har en som ikke vil like at jeg trykker "like" så ville bare si det ;)

Stå på ;)

MariusMetern

2013-04-10 @ 23:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0