Kosttillskott

Fick en fråga från Olivia ang vad jag använder mig utav för protein och andra tillskott så jag tänkte jag skulle svara på det i ett inlägg :-) :
 
 
Här är alltså en bild på , vad jag tror är allt protein och BCAA , som jag tog för någon vecka sedan (så en del har gått åt sedan dess :-P) Men det är ju som ni ser en hel del olika märken, men det är för jag tycker om att testa olika helt enkelt, sedan de stora burkarna var uberbilliga, så de var liksom inget snack om saken haha..
Men alltid när någon frågar vad jag rekomenderar så säger jag FITNESSGURU... why ?.. JO... jag är KRÄSEN när det kommer till smak... jag vill att det jag stoppar i mig ska smaka GOTT, thats it !
Och än så länge har jag inte hittat något som varit lika gott som fitnessgurus faktiskt.
2a plats kommer MMsports och något annat som jag fick från P i födelsedagspresent för länge sedan och det minns jag inte ens namnet på längre så...
Iofs så tycker jag ju om GNC , men de finns ju i USA :-P
 
Andra kosttillskott... Omega 3... c vitamin.. och så har jag testat agamtine (stavning?) från MMsports precis, men vet inte om jag känner någon effekt..
Brukar köra PWO, men just nu har jag inte någon.
Bars äter jag en heeel del av, också från fitnessguru, MMsports och lite annat smått och gott :-D
Är väl dags att börja försöka komma i form snart också... så då blir det kanske någon form av fettförbrännare , mest för att öka värmen i kroppen när jag tränar och kunna få upp pulsen lite extra ;-) Blir ju knappt svettig när jag tränar...:-P

Kommentarer
Postat av: olivia

Tack för svaret! :D

Jag har googlat runt lite och velar mellan
Fitnesguru och Body science just nu. Ser ut som du använder båda? Om jag minns rätt är body science billigare, så tror jag chansar på det! :)

Svar: Jag vet faktiskt inte vad prisskillnaden är riktigt, men skiljer nog inte så mkt :-O ?Om du är kräsen ang smak borde du dock köra på fitnessgurus :-)
Michaela

2013-03-24 @ 15:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0