Ga.Ma cp1

Jaaa... jag tänkte att jag skulle vänta med att fixa plattång tills att jag kommer hem från USA.. MEN ärligt, varför ska jag se ut som skit i håret när jag precis fått det fixat ?!... Så jag beställde en Ga.MA cp1 nu...
Jag veeet att jag sagt att jag nog ska ha en GHD, men Natasha övertalade mig att skaffa Ga.Ma och med tanke på prisskillnaden så...
Beställde också ett silvershampo på en gång, det jag har är snart slut.
Fördelen är ju att jag kommer kunna använda plattången i USA eftersom det är Ga.Ma.
Så nu håller jag tummarna att det inte blir fel med leveransen så jag inte hinner få den innan jag åker !

Kommentarer
Postat av: Katja

Vad är det för skillnad på bcaa o eea?:))

Svar: Lite för invecklat för att skriva här som svar, googla så skall du finna :-D
Michaela

2013-03-25 @ 15:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0