Fotografering

Söta Natasha fick verkligen kämpa med mitt hår... Men i slutändan blev jag blond och hon stylade håret till fotograferingen <3
 
Dag 2 av hårprojekt ! Här innan vi slänger in lite mer ljusa slingor.
 
Tanken var ju att hon skulle lägga make på mig också, men hon hann inte då hon akut behövde gå (springa :-P) till tandläkaren.

Styling klar, dags för makeup !
 
Men jag fixade ihop med lite av det jag hade med mig i nödfall... (måste ju vara beredd på att saker och ting faktiskt kan inträffa)
 
 
Tony kan sitt jobb !
Jag känner väl att jag inte var riktigt på topp igår, men några bilder blev det iallafall :-)
 
 
 
Idag har jag tränat axlar, vilade ju hela dagen igår, fast man får fasiken en jädrans träningsvärk (VÄRK!!!) i kroppen efter att ha plåtats !
Åt lite bars innan jag knallade hemmåt och åt en STOR portion mat, så nu sitter jag belåten här och ska ta mig en andra kopp kaffe tror jag minsann ! :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: olivia

Shit vad fint ditt hår blev! Du är också grymt snygg, så himla fin kropp! (avis!)

Svar: Tack snälla <3 :-D
Michaela

2013-03-24 @ 15:55:50
Postat av: C-J

Håller med. Du e så grymt snygg!! <3 din kropp e verkligen riktigt fin, men undrar bara: är det nåt du vill förbättra eller förändra?

2013-04-15 @ 08:09:31
Postat av: C-J

Kunde nog inte säga det bättre :) du har verkligen en grymt snygg kropp som du ska vara glad o stolt för <3

2013-04-23 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0