Torsdag

Nu är det kanske dags att komma tillbaka till vardagen efter att ha varit i USA och haft bror på besök här i Sverige. 
Får se om jag ska fortsätta med bloggen, eller om jag enbart kör på instagram i framtiden... ska ge bloggen någon chans iallafall haha !
Har inte lika många läsare som innan jag for till USA ändå... Men på IG har jag snart 12 000 följare.. så är ju inte så svårt val om jag ska välja en av sakerna LOL..
 
Igår var vi på IKEA.... hittade ÄNTLIGEN en matta till vardagsrummet som INTE kostade tusenlappar *glad chey*
Vit är den också... jag vill ju ha ljusa färger i min inredning så det var ett plus ! :-)

En sak som är skön med att vara tillbaka i Sverige är ju att jag är tillbaka på mitt ( ;-) ) gym, och där vet jag vilket folk som tränar, vet vilka personalen är, och vad de finns för utrustning, vikter mm.
Alla i personalen har frågat ut mig vart jag tog vägen haha.. !
Personalen på mitt gym är verkligen trevliga ! Precis som det ska vara på ens gym, ens fristad :-D
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Vore kul om du fortsätter blogga iaf! :)

Vad heter du på IG?

Svar: Jag försöker mitt bästa att få lusten tillbaka haha ! Men IG är så mkt roligare ! Bambiii_swe heter jag :-)
Michaela

2013-07-08 @ 06:41:46
URL: http://healthyoutside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0