They took my peanutbutter !!!

Hahaha LOL... jag och säkerhetskontroller går helt enkelt inte ihop...
Tur det inte var lika illa som på vägen TILL USA som hem.. men de tog mitt älskade peanutbutter som jag hade packat med mig :-(
Haha... jordens undergång liksom !
 
Jag har snart kommit in i rytmen här i Sverige tror jag...
Längtar dock tillbaka något grymt mycket !
Men jag är så glad för den tiden jag fick vara i USA.
Hann med en hel del.
Umgås med mina släktingar.
Träffa min bror och hans fru.
Tävla (!!)
Äta en massa god mat.. (för mycket LOL)
Skjuta med pistol
Fick åka med till Florida
Besöka massa olika platser
Shoppa (!!)
Ja, listan kan göras lång...
 

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Tävla! Kul såg det via Instagram. Vilken plats kom du? Såg massa folk som frågade men du svarade inte. Gick de så dåligt!? Du har iaf otrolig fysik de man ser på dina bilder. Vill också åka till USA någon dag och shoppa :)

2013-06-13 @ 06:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0