Lördag

Hade en jättetrevlig kväll igår med L & D :-)
Möttes upp på centralen och gick till Jensens för middag :-)
Satt där ett par timmar , åt god mat, och snackade massa skit som vi tjejer är så bra på haha ! :-D
Vi åt 3 rätters, först räkor + sallad + bröd , sedan en feeeet köttbit med pommes , bea och rotfrukter till huvudrätt och asså... efterrätten GAAAAH vad god den var !
Chokladkaka med äkta belgisk chokladfyllning och mjukglass.... nomnom !
 

L föreslog att vi skulle ta oss en drink ute när klockan började bli framåt 22-23, så vi betalade och tog en taxi till hotellet.
Dock blev det lite problem, behöver inte gå närmare in på vad... så vi beslöt att åka hem , och ta en utekväll snart tillsammans istället ! Ser jag fram emot !
Hoppas att det blir lite varmare ute snart bara.. inte alls kul att gå ute !
Idag har jag tränat bara... riktig slappdag annars.. :-)
 
Jaa... här hade jag grymt tråkigt innan jag skulle iväg igår... var klar och redo att åka typ 2 h för tidigt haha...

 
Ooooh... Michaela utan träningskläder...... HA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0