Fredag !

Fredag, och här sitter jag ensam :-P
Men de är skönt faktiskt !
Har tagit en lååååång dusch och ska strax börja måla naglarna..
Alldeles för seg idag för att hitta på något, men imorgon ska jag ut med tjejerna !
Ska bli kul !
Har sådan träningsvärk i överkroppen att jag egentligen borde ha vilat från dagens axelpass... men jag och vila.. mnjaa... svårt haha !
Imorgon är det ändå ben ;-)
 
Nästa vecka ska jag börja gå igenom lite IT-stuff.. lära mig det jag en gång i tiden kunnat haha.. lite excel, word mm...
Gick ju Sam, IT , Idrott i gymnasiet... men ja, jag var ju knappt i skolan ! (dumt jag vet !)
 
Nä.. dags att sätta fart med naglarna då...
Ha en fin fredag !
Puss !

Kommentarer
Postat av: Julia

SJUUKT het!!!!

2013-01-25 @ 20:43:07
URL: http://Juliagrubisic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0