BCAA

Jag har ett tag varit på jakt efter en god BCAA efter att Xtend som var min absoluta favorit valde att göra om innehållet av någon riktigt korkad anledning ?! Vet inte hur många som är besvikna på den nya Xtend...
 
Fick ju två stycken Bcaa av P i julklapp, och båda är riktigt goda ! Dock tror jag att AminoX från BSN tar första plats, iaf om man tar pulvret direkt i käften som jag gör :-P (Måste testa att blanda med vatten sedan) Jag har smaken Watermelon.
 
Ultimate nutriions Bcaa är som sagt riktigt god den också (har smaken cherry), men den kan liksom, "svälla" i munnen, första gången blev jag nästan rädd att jag skulle kvävas hahaha , så stoppa inte in flera skopor på en gång är ett tips.. Men i vatten vet jag som sagt inte ännu hur den smakar/löser sig...
 
Och på Fitnessfestivalen köpte jag Bcaa från nutritech, i smaken granatäpple (kul med lite annorlunda smak) och den fick man testa utblandad med vatten på mässan, och den är riktigt god ! Sedan testade jag den idag i enbart pulverform, och de var också riktigt gott! Ni som tycker att många Bcaa kan vara lite sura i smaken , denna är lite mer åt det söta hållet, eller de kände jag iaf efter att ha smakat pulvret enbart idag.. de andra bcaa blir mer som surt godis :-P
 
 

Kommentarer
Postat av: C-J

Hur stor skillnad blir det med alla olika kosttillskott? :) alltid undrar men aldrig frågat nån... Lite nyfiken bara :)

Svar: Svårt att säga :-/ Du får testa helt enkelt ;-P
Michaela

2013-01-12 @ 14:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0