uppdate

Blev en utgång i lördags med R :-D
Hon kom hit innan så fixade vi oss iordning och tog oss några drinkar innan vi fick skjuts in till stan. Var ute till de stängde klockan 3.
Blir så sjukt trött när jag varit ute/uppe sent, men ändå vaknade jag redan klockan 8 igår haha..
Gick och körde ett magpass på SATS... ingen ide att köra axlar som de blev idag ist när man känner sig sliten.
Storhandlade och tvättade igår också.. slappsöndag som vanligt :-)

Slänger in bilder från de senaste dagarna istället för en massa babbel... :
Sista bilden ska alltså föreställa hur jag ser ut när jag upptäcker att nutellan är slut, alldeles för snabbt :-D
hittade massa nya spännande tuggumin igår på affären :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0