Shining

Mätt och belåten efter maten.. eller ? Nää.. jag har en tendens att aldrig bli mätt haha...

Den här bilden beskriver ganska mkt hur det är för mig, först happy... massa maaaaat, nomnom.. sedan.. slut snabbare än förväntat.. ledsen i ögat :-(
HAHA !
 
Tvi vilket väder det är dååå... snö.. urk, nu vill jag har vår !
Kan man börja ha mer fina kläder också.. !
Fick hem en svart klänning igår, enkel, men svarta enkla är hett ! ;-)
 
Har ju fått min akryllåda till sminket också.. glömt att visa er.. ska ta och fota den så får ni se sedan om jag kommer ihåg :-)

P gav mig en ny mjukisdress att skutta omkring i här hemma i förregår också, jätteskön !
 
 
Annars... ja, skulle ju egentligen kanske gå på OPERA/balett (?) (!!!) för första gången i mitt liv nu på fredag, men blir förflyttat lite längre fram pga sjukdom. Ska faktiskt bli kul :-)

Så ska istället på dejt med L & D igen och det är iaf dags att ta den där drinken vi snacka om sist ! Sedan snackas det lite smått om att bowla haha !
Vi får se helt enkelt :-)

Kanske ska ta drinken efter bowlingen isf ... ;-) ?


Kommentarer
Postat av: Julia

Var e klänningen ifrån? :) såååå fin!!!

2013-02-06 @ 16:06:00
URL: http://juliagrubisic.blogg.se/
Postat av: juliagrubisic.blogg.se

Vaaaa? Åh! Vill ha :) undra var den e ifrån då :)

2013-02-06 @ 23:14:07
URL: http://juliagrubisic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0