My life

Inte konstigt att man blir folkskygg, paranoid och allmänt bitter på mänskligheten!
Alla ska lägga sig i i allt, ha en åsikt om allt, men aldrig stå för det! Varför kan inte bitterfittor hålla sig för sig själva? Vem fan är dessa personer att dömma en? Tål inte dessa falska svaga pinsamma människor, gillar verkligen inte mänskligheten. Det är utav oss som faktist är äkta. Det är därför jag blandannat inte har många riktiga vänner, jag har visserligen blivit lite cynisk och negativ, men det är 100% befogat, det är omgivningen som format mig så, men hellre några få underbara vänner/familj som är äkta och ärliga än många falska! Kom ihåg det! Och va alltid på din vakt när det gäller nya människor, just sayin'. Puss från lilla mig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tycker precis som du, men glöm inte att det oftast handlar om avundsjuka ;)
puuusss

2013-02-04 @ 17:55:17
Postat av: Anonym

Heeeelt rätt!
Min åsikt också.

2013-02-04 @ 20:06:41
Postat av: juliagrubisic.blogg.se

Heeeelt rätt!
Min åsikt också.

2013-02-04 @ 20:07:01
URL: http://juliagrubisic.blogg.se/
Postat av: Tesse

Du är klok du min vän, jag har samma tankar och värderingar som du om detta. Puss

2013-02-04 @ 22:44:07
Postat av: Alexandra

Tyvärr så sant och något man lär sig den jobbiga vägen! De gäller att hålla fast vid de fina och äkta man har. <3 Det svåra är att inte genast döma och skjuta bort alla nya på en gång, en balans.
Kram på dig fina

2013-02-05 @ 14:30:07
URL: http://beautyjunkiewellness.se
Postat av: Anonym

Håller helt å hållet med dig så du är inte ensam! Ibland börjar jag fan tro att jag är nått annat än människa!

Puss på re

2013-02-05 @ 14:34:38
Postat av: A Kay

Håller med dig! Tänker mycket i de banorna själv, mycket ilska och hat överallt... och feghet. :/ Hellre få och sanna vänner än massa ytliga. Man ska hålla sig nära människor som ger en positiv energi och får en att må bra.

2013-02-05 @ 23:07:29
Postat av: Victoria (vbirtles)

Shit vad jag känner igen mig i det du skriver. Det är bland många anledningar därför som jag tränar som jag för man fokuserar på sig sjölv och slipper allt drama och falska människor runt omkring. Man får ju vara glad att det finns goda människor också. Inte bara avundsjuka bitterfittor. :)

Svar: Haha ja, de finns om man letar och är lite extra försiktig :-D Hoppas att allt är bra med dig !
:-)
Michaela

2013-02-16 @ 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0