Torsdag

God morgon !
Idag är jag ledig, så jag ska faktiskt bara träna sedan ikväll blir det möte, och efter det ska hela gänget ut och äta middag tillsammans i stan. Bowla står tydligen också på listan haha , men får se om jag är med på det ;-P

P sa att det skulle bli snöoväder idag, hoppas verkligen att det väntar till imorgon isf.

 
Höll på att garva ihjäl mig när jag såg den här bilden !! :-D
 
Nu är de inte långt kvar till julafton heller, så mysigt med all julpynt.
 
Köpte en ansiktsprodukt från Clarins som jag hört mycket bra om, ska utvärdera några dagar innan jag ropar yaay or naay :-)
 
 
Den 13e är det min och Ps årsdag, 6 år firar vi.
Tanken var att ta en weekend någonstans, men tyvärr vill vi inte lägga 8000+ för en fjuttig helg, så vi hittade ett annat alternativ, visar er sedan ;-)
 
 
Puss ! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: juliagrubisic.blogg.se

Också klickat hem den ;)
Testat ännu? Nyfiken :)
Men du har la redan perfect skin bastard? 😍😘

Svar: Haha kan alltid bli bättre :-P jag har inte märkt någon wow effekt precis av den :-/ men du får berätta vad du tyckte om den sedan :-D
Michaela

2013-12-09 @ 23:00:27
URL: http://juliagrubisic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0