Julafton 2013

 
 
Min julafton firade jag hemma hos min mor och med några av mina syskon i familjen.
Mor bjöd på god julmat och jag fick en hel del julklappar av allesammans <3
Så skönt att få träffa familjen och komma bort en stund, det gör en gott.
 
Jag försöker komma fram till hur jag vill att min framtid ska vara, tänker och tänker, men åh så svårt det är!
Jag vill ha några mål, någon plan på hur jag ska komma dit jag vill... vad det nu är jag vill.
De är väl första steget, att veta vad det är jag vill med mitt liv !
Men som det är nu vill jag iallafall inte ha det, tyvärr, jag känner att jag inte nöjer mig med hur det är nu.

Åren går, dags att något händer nu, innan det är försent.
 
Jag ska ju börja skala av lite av fettet jag lagt på mig senaste månaderna, dags att iaf ha en kropp jag är någorlunda nöjd med igen !
 
Magrutorna är ett minne blott... dock kommer jag ju sakna rumpan jag lyckats få till, hoppas att den inte försvinner alltför mkt !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0