Födelsedag

Hade en jättebra födelsedag igår :-) !
Trevligt sällskap, god tårta ( godaste jag någonsin ätit, chokladtårtan ! :-D )
Och så fina presenter !
 
 
Patrik kan verkligen det här med att köpa påhittiga saker.. :-D

En ny stavmixer, perfekt för min som jag har nu kommer förmodligen ge upp vilken dag som helst ! :-D
Älskar designen på den här också !

En hooka ( inte just denna , lånade en bild från google ) + tobak mm som tillbehör till den :-D
Mums !
 
Och så fick jag fina kort, blommor och pengar :-)
 
 
Blev en del sötsaker igår, men chokladtårtan, alltså... KÖP den om ni ska ha tårta haha (och som jag älskar choklad) från Gateau !
Olika sorters choklad (ljus, mörk, mousse) och botten är som en browniebit ! <3
 
Tack till alla som kom igår och gjorde min födelsedag så himla bra ! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0