Uäk !

Varning för ett depp inlägg..
Idag är INGEN bra dag..
Har haft en riktigt vidrig känsla i hela kroppen..
Rastlös, men noll energi på en och samma gång.
Grubblar och har mig.. känner mig låg helt enkelt.
Inte gör de saken bättre att jag sitter hemma en fredagskväll alldeles ensam och lyssnar på deppmusik.. speciellt inte på Lifehouse som jag förknippar med tiden då Lena lämnade oss..
Jag känner bara en sådan panik över livet !
Vill så mycket mer..
Hoppas verkligen att det vänder snart och saker känns lättare igen !
 
Imorgn ska jag iaf träffa D på kvällen, ska bli skönt , alldeles för länge sedan nu !
 
 
 
 
Bild från dagens pass också.. inte mkt att hurra för... (fan vad bitter jag är!!!)
 
 
 
 
Hoppas ni läsare får en trevlig fredag iaf !
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie Lindahl

Din kropp och utseende är visst något att hurra för, alltid! Du är grymt vacker och fin. Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Tack snälla Annelie , även fast att jag har svårt att hålla med :-P
Hur är det med dig ? :-)
Michaela

2012-09-08 @ 00:01:42
Postat av: Anonym

Go morgon! Usch jag hade precis en sån dag igår också, allt va bara skit o elände! Men man får ha sån dagar! Hoppas du får en bra dag denna lördag!! Kram

Svar: Ja.. hoppas att du också mår bättre nu ! :-) Kram !
Michaela

2012-09-08 @ 09:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0