Sunday bloody sunday

Helgen är redan slut !
Idag har jag verkligen bara slappat !
Tanken var att städa lite, men det blev de ju aldrig av :-P
I fredags var väl tanken lite att gå ut med L.. men det blev aldrig av, så jag stanna hemma hela kvällen och gjorde väl inget speciellt..
Var hos D igår, blev bjuden på god middag och sedan efterrätt, dock blev vi lite sega efter maten och hamnade typ i matkoma, så lade oss i soffan med täcke och myste ned oss.
D blev väldigt komfortabel av sig, att hon till och med somnade haha !
P kom och hämtade mig sedan vid 00.00 tiden då han slutat jobbet.

Han hade hittat ett nytt tuggumi på ica maxi , mentos ! ;-)
 
Det roliga är att jag såg en tjej i USA som hade skrivit om hennes favvogums , och jag blev såklart nyfiken och kollade om jag kunde beställa hem dem, dock skulle jag få betala 200 kr för nått ynka paket.. och det kändes inte riktigt värt de.. iaf.. de var liknande sådana här tuggumin.. så ibland har man tur ;-)
 
Glass med jordgubbar har jag svullat i mig idag också ;-)
 
 
Nej.. nu ska jag borsta gaddarna, och sedan lägga mig i sängen och se om jag kan slå mami en pling om hon inte gått och lagt sig..
Upp och iväg till skolan imorgon, och har inte sovit bra alls på sistonde, så lika bra att lägga sig i tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggjävel!!!!

2012-09-10 @ 21:49:57
URL: http://juliagrubisic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0