Onsdag

Vad är det som händer egentligen..
Denna vecka var jag FULLBOKAD med saker, men helt plötsligt ställs allt in :-S
Skola, middagar, möten mm..
Well.. har iaf min körlektion imorgon :-P

Inatt ska jag sova helt ensam också, P är iväg med sin syster upp till norrland och kommer hem torsdag natt.
Var föresten och shoppade lite häromdagen i skärholmen.
Gjorde ett bra fynd, en BH för 90 kronor , och det är inte vanligt med tanke på storleken jag behöver för boobisarna ! Bhar jag brukar kika på kostar ca 500 kr annars haha..
Sedan köpte jag mysiga innestrumpor, kommer vara peeeerfekt i vinter !
 
 
 
Jag och P tränade på Delta igårkväll... efter passet tog vi en liten promenad in till centralen.. och visst saknar man ju att bo i stan :-/ Mysigt att gå omkring där på kvällarna !

Nu ska jag ta lite kaffe och äta lite choooklad .... nyttigt ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad är dina bäst tips för att bygga en riktigt snygg rumpa? =)

Svar: Ousch... bra kost och mycket styrketräning :-P ?
Michaela

2012-09-12 @ 23:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0