Missoni for Lindex

Igår efter skolan begav jag, D och L oss in till stan för ett litet ärende (igen:-P) och för att kika in på Lindex i hopp om att de kaaaanske skulle finnas något kvar... men icke.. allt var ju i stort sett länsat haha !
Nåja.. kikade lite mer butiker innan vi begav oss på varsit håll.
Jag åkte till SATS och körde ett ryggpass.
Är ju van vid att träna på tider då det är ganska lugnt på gymmet, men nu händer det ofta att jag får köra på kvällstid och då får man ta de som är ledigt, lite improvisering i träningen helt enkelt, men de gick bra ändå :-)
 
På fredag ska jag få testa radiovågsbehandling, ska tydligen vara bra för lite allt möjligt, spännande ;-)

Pratat om att besöka MMsportsbutiken på lördag också , de ska ju vara lite rea :-)
Dock kan jag ju inte påstå att jag riktigt har ekonomin för att handla saker nu...
 
Nu ska jag nog ta ett baaaad.. eller långdusch, får se, nått av de blir de iaf :-D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0