Måndag

Idag har vi fått färga bryn och ögonfransar :-)
Tiden går alldeles för fort på utbildningen.. man hinner ju knappt göra det man ska haha !
Men det är verkligen kul !
Imorgon är det brud makeup, spännande ! :-D
Efter skolan åkte jag till SATS och körde lite bröst och triceps, kände mig seg först, men de blev ändå ett helt okej pass :-)

 
Nu ska jag fixa lite saker, sedan ska jag försöka komma i säng om inte allt för lång tid..
Det är konstigt det där med sömn.. dagar man kan sova ut.. då är de omöjligt att sova.
Men när man måste upp tidigt.. oj oj.. då är de nästan alltid att klockan ringer mitt i en dröm haha..

Och juste.. ett foto på mig har lagts upp på en sida på FB (har ju lagt upp denna i bloggen tidigare).. och faaasiken vad folk kommenterar.. både positivt och negativt..  intressant läsning iaf haha..
 
 
Såg att den också har kommit upp på instagram på någon liknande sida..
Helt sinnes..

 

Kommentarer
Postat av: Anna Nhym

Den bilden är det absolut snyggaste du haft på din blogg :) mer! Tack för att du orkar uppdatera som du gör!

2012-09-06 @ 12:54:27
Postat av: A Kay

Ursäkta "negativa" kommentarer på den där? Då är det bara bitterhet från avundsjuka människor. Jättefin peppbild! Jag brukar läsa din systers blogg, och både du och hon är så himla fina! :) Keeep it up!

/ A Kay

Svar: Tack snälla :-D
Michaela

2012-09-14 @ 16:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0