M Å N D A G

Precis kommit hem från skolan och gymmet ! :-)
Idag fick vi lära oss att sminka lite äldre + kvällsmake :-)
Är så himla kul i skolan.. inte ofta man hör det va ? ;-)
Iallafall inte ofta jag sagt det haha !

Helgen var lugn, inget speciellt alls faktiskt.
Myste i soffan framför film typ.. :-)
 
 
Och ja.. jag har joinat the dark side muhaha.... hårfärgen alltså.. för er som inte förstod :-P
Liiiite för mörkt tycker jag att det blev, men är bara toning så de försvinner ju successivt !
 
Nu hör jag en bil kommandes med dunkande musik.. mannen på ingåååång !
Hej då !

Kommentarer
Postat av: E

Vilka bloggar läser du? Kan du tipsa om nån bra, gärna som har med träning att göra? :)

2012-09-17 @ 19:11:39
Postat av: Aurum

Härligt att höra att du hittat en utbildning du gillar. Vad blir du då? Jag menar får du nån viss titel eller så?

Svar: Mnjaa.. mer bara ett "diplom" av nått slag skulle jag tro :-) Är ju kanske mer inför jobb i butik osv.. så får man utbilda sig vidare sedan om man vill frilansa mer osv :-)
Michaela

2012-09-18 @ 08:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0