Vackert !

Såg dessa bilder på Anna Hibbs blogg... hur vackert ?!
Kärlek !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kärlek my ass! Snubben blev ju en invalid. Inte för att han gjorde nåt bra heller utan för att han blev på egen begäran skickad till nån del av världen som han knappt kan uttala för att ta kontroll över landets naturliga resurser och hjälpa till att utveckla den militära indutriella föreningen via extrem våld = " Upp med händer och ge mig alla dina resurser annars så kommer jag att tortera dig innan jag skjuter dig istället för att jag ska bara skjuta dig ". Jag förmodar att du har liksom alla andra tolkat det som " sprida demokrati och frihet till alla människor " delen du glömde var alla människor som råkar befinna sig på tillexempel olja. I det här fallet blev det hela en backtänddning och det är inte mer än rätt. Kärlek: nää, korkad: ja

Svar: Nu var det väl ändå inte riktigt det som var budskapet med bilderna ;-) Och det jag tyckte var vackert/blev rörd av var ju kärleken mellan paret :-)
Michaela

2012-10-25 @ 16:51:47
Postat av: Anonym

Ok mate :) cheers

2012-10-25 @ 20:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0