Tisdag

Hallå !
Varit på möte i skolan idag, sedan blev de lite rygg och bröstträning för min del !
Blev redigt sur imorse när jag skulle åka hemifrån... går till bussen som ska ta mig till tunnelbanan... så åker jäveln tidigare än den ska !?
Jättekul att behöva gå de ca 15 min till tunnelbanan i regn och blåst :-(
Nåja... överlevde ju, såg dock ut som en skamsen blöt kissemiss !
Imorgon har jag första körlektionen sedan uppkörningen... klockan 9 på morgonen, så får se hur de går haha !
Sedan ska jag hinna med ett snabbt pass på gymmet innan mötet klockan 13.
Hoppas att vädret är lite bättre imorgon iaf :-) !
 
Har testat ett nytt träningsupplägg nu i ca 1-2 veckor, har i stort sett ständigt haft träningsvärk i kroppen, men det betyder ju inte att de är för jag lyckas få mer muskler haha.... men skönt är det iaf !
Blir nog att gå tillbaka till basic om inte alltför lång tid.. kul med lite variation bara.
Hade varit skönt att veta vad det är som är BÄST för just en själv när det kommer till träning och kost.. finns ju så otroligt mycket att välja bland... !
Mesta är ju bara BS.. men sedan finns det ju några saker som kanske ger bättre resultat än andra..
 
 
 
Jag idag, har inte luvan uppe för att det var pissväder ute, utan jag försökte ju leka ghetto ! MWAHA !
 
Peace !

Kommentarer
Postat av: Andréa

Men hur går det på makeuputbildningen? :D

2012-11-01 @ 18:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0