Måndag

Min lifesaver idag - KAFFE ! Har varit GRYMT trött, fast träningen idag gick ändå hyfsat bra ändå som tur är !

 
Har precis moffat i mig lite smörgåstårta som vi fick med oss hem från i lördags :-)
Smörgåstårta slår vanlig tårta i hästlängder... eller ja, det beror ju helt på VAD för tårta, men vanlig gräddtårta iaf ;-P

Fick ju också marängsviss i lördags .. mmmh :-D
 
 
Igår fyllde <3 år också, fast han jobbade extra förmiddag, så min planerade frukost på sängen fick bli middag ist :-)
Blev en pastarätt m grädde och lite smarrigt kött :-)

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar innan mr kommer hem från sin träning...
Avslutar med en liten ryggbild ;-P
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Grym är du!!!
Kaffe med massa mjölk har blivit min start på dagen numera ;)

2012-10-16 @ 09:43:13
URL: http://juliagrubisic.blogg.se
Postat av: vera

du har gym kropp .. foljt din blogg/bloggar i flera år. så jävla grym är du! du inspirerar

Svar: Tack snälla ! :-) Har du ingen blogg ? :-)
Michaela

2012-10-16 @ 23:19:33
Postat av: Aurum

Imponerande rygg! Du är nog inte så långt från en AF scen som du kanske själv tror.

Svar: Tack :-) Fast, bilder brukar ju försköna lite haha :-D
Michaela

2012-10-17 @ 13:35:04
Postat av: vera

tyvärr men följer dig på insta, och har själv en insta..

2012-10-24 @ 23:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0