Lördag

Här sitter jag och jäser en lördagskväll helt ensam :-D
Fortfarande mätt efter middagen i stan.
Inte så konstigt med tanke på hur stora portionerna var och jag åt upp allt i stort sett haha !
Förrätten var ju som en huvudrätt !
Tog min efterlängtade oxfilépasta som huvudrätt också, äntligen , mums !
Åt på en italiensk restaurang i gamla stan, rätt så mysig :-)
Tog en promenad till centralen för att smälta maten lite sedan.
Fick en till födelsedagspresent av S också (middagen var ju också en födelsedagspresent) :-)

Nu ska jag strax försöka tvinga i mig lite casein innan jag ska lägga mig, behöver få i mig lite mer protein ;-P
 
 
HAHAHA why so serious ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0