Fredag!

I helgen jobbar P, så jag ska passa på att PLUGGA teori !
Det ända som är planerat utöver det är middag med S imorgon, och ett benpass.
Hade körlektion idag också, det går helt OK nu.. dock gjorde jagen rejäl tabbe.. jag höll på att köra fast det var väjningsplikt, så min lärare fick bromsa mig :-(
Nåja.. bara försöka hålla mer KOLL på skyltar :-P

Fick en komplimang idag på gymmet av en av PTs där.. eller, jag tar det iaf som en komplimang haha..
Att det ser ut som att jag håller på att tävla.. jag som inte ens tävlat en endaste gång tyckte de var kul att höra det.
Och visst finns ju fortfarande suget att göra det, någon gång, men jag vill ju verkligen inte ställa mig på scen och så finns det inget att visa upp... självkritisk, javisst !

 
Ha en fin fredag, jag ska gotta mig i lite choklad nu tror jag.. ;-P <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du skulle vara grym på scenen :) du ser så kvinnlig ut och har verkligen snygga proportioner.

Svar: Oj, tack snälla för din fina kommentar :-)
Michaela

2012-10-06 @ 15:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0