Fredag!

Precis tagit ett långt varmt bad.
Mina planer för kvällen blev tyvärr iställda, så nu blir det en fredag hemma själv då mannen planerade på annat håll då jag först hade saker inbokade.
Nåja.. han kommer hem vid kanske 22.30, så då hinner man se en film eller nått innan man däckar.. börjar ju bli gammal...
Hittade phiadelphia med marabou choklad på affären idag, har redan smaskat i mig lite på en bit ljust bröd :-P
Så nu ska jag nog ta och smaska vidare i min ensamhet ha !
 
Btw.. nya körlektioner är redan inbokade, och jag har en ny tid för uppkörning, dock hoppas jag på att någon kanske avbokar så jag får en tidigare tid.. är inte förens om en månad nämligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0