Fashion show

Precis ätit lite middag, kom hem från träningen för inte så länge sedan :-)
Idag hade jag ett test på min körskola, tyvärr fick jag inte den siffran som jag behövde få, så jag får plugga på ännu mer och göra ännu ett test om ca1½ vecka och då ska jag fasiken klara det ! Sedan är de ju bara dagar innan de riktiga testet skall utföras.. och jag måste ju klara det !
Måste tillägga att min nya körskola är helt underbar... ångrar mig så innerligt att jag inte gick till dem först.. hade sluppit massa strul och stress.. och inte tanke på hur mkt mindre kostnad det hade blivit.. :-(
Bor ni i närheten av ÄLVSJÖ så gå för tusan till ÄLVSJÖ TRAFIKSKOLA ! :-)
 
Idag hade vi tema fashion show på skolan, och det var riktigt kul ! :-D
Jag sminkade mig själv idag.. och detta blev resultatet , FREAAAAK HAHA :-D

 
Så tråkigt att skolan snart är slut :-(
Imorgon ska vi i gruppen gå ut och käka "lunch" efter skolan tillsammans iaf :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0