Vinst och lunch på polishuset

Igår åkte jag iväg direkt mot polishuset efter att ha haft körlektion (som gick bra :-)) för att äta lite lunch med S.
Lyxigt att jobba som polis.. de har buffe varje dag på jobbet haha !
Tog av allt i stort sett... fanns pannkakor, olika kötträtter, pasta, lasagne moussakka, salladsbuffe, ostkaka, lax.. ja... vad fanns det inte ?! Haha..
Tallrik nummer 2... :-P

Sedan for ja vidare mot Deltagym där jag hade en vinst som låg och väntade :-D
Niklas Wadman hade haft en tävling på sin blogg på fitnessguru.se :-)
Tack tack :-D

Var så nyfiken på barsen så testade en igår redan, och mm.. de var gooooda :-D

 
Så vad händer idag då..
Hade planer på att tvinga med L och D på middagen som ej blev av förra fredagen då L blev sjuk, men tyvärr var det D tur att bli sjuk nu haha... så vi får försöka nästa vecka ist ! :-P
P funderade på att åka till skärholmen en sväng och shoppa lite.. så blir väl att jag hänger på dit, och så får vi se om vi kör ett pass på Delta sen efteråt.
Kan ju vara roligare än att jag bara knatar till SATS idag och sedan sitter hemma och blänger då jag inte har annat planerat :-P
Imorgon ska jag få se min fina T också, inte lång tid kvar tills bebis kommer ju ! :-D

 
Önskar er en trevlig helg ! :-D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0