Söndag !

Helgen har varit lugn, i fredags blev middagen som sagt inställd, så jag var hemma hela kvällen och tog det lugnt bara.
Igår körde jag ett benpass, sedan åkte jag in till stan på kvällen och mötte upp S för lite thaibuffe :-D
Satt fin fint kan jag tala om :-)

Blev 2 tallrikar + efterrätt i form av kulglass :-P
 
Fick present också, min älskade parfym som jag så länge velat ha, Spicebomb - Viktor&Rolf. Jaaa.. de är en herrparfym... men I don´t care ;-)
Tack tack tack :-D


Idag har jag bara tränat , körde rygg, sedan har jag färgat ögonbryn, haft olja i håret som jag precis duschat ur, tvättat sminkborstar och bara slappat i stort sett.. bakat lite bröd också :-P

Kommentarer
Postat av: Anonym

I love your beautiful ass :)

2012-11-08 @ 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0