Quality time with my sister

Idag har jag och syster letat lite saker inför hennes tävling :-)
Vi möttes upp i liljeholmen C.
Hittade allt som behövdes så de var ju bra :-D
Sedan for vi hem till sis en stund innan jag drog mig hem för jag vart så hungrig haha !
Vill så gärna åka med min syster till LP och jag är så ledsen att jag inte kan just nu med min kassa ekonomi... Men jag får försöka hjälpa så gott jag kan innan dess... smakråd och komma på lite hur man kan göra med håruppsättning osv haha , fast nu är de väl nästan klart allt sådant efter idag iofs :-D
Hon kommer bli så fin på scen, min underbara storasyster ! <3
 
Imorgon ska jag träffa D och L, får se vad vi bestämmer oss att göra av kvällen, ska iaf mötas upp i stan !

 
Jag sover typ på gymmet... Kanske därför jag inte får resultat ?! HAHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0