Freedag !

Hej hopp snopp ! (??)
Fredag, och jag är redan uttråkad och klocka är inte ens 18 ?! Haha..
Tanken var ju faktiskt att gå ut och äta på Vapiano ikväll med töserna L&D, men när jag klev ur duschen så fick jag sms av L att hon inte mådde så bra och var förkyld.. så vi ställde in middagen och tar den vid ett bättre tillfälle helt enkelt.
Så jag har precis moffat i mig lite mat för att dämpa deppen av en fredag heeeeelt ensam hemma haha ! Skojja.. men jag unna mig iaf en toast av vörtbröd med massor av ost och en bunke med proteinfuff och hallon ;-) Sedan slank de ner en bit choklad också :-P
Kommer nog inte sluta här, blir nog något mer smaskigt ikväll om jag känner mig själv!
Nåja... hoppas ni får en trevlig freeedag då, tänk på lilla mig som sitter aaaaalldeles ensam :-P

 

Kommentarer
Postat av: Chris

Naaw, är inte Patrik tillgänglig då :P ?

Svar: Nej han rådissa mig :-( HAHA !
Michaela

2012-11-02 @ 19:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0