Fredag

Liten uppdate från senaste tiden då :-P
Har ju som sagt tagit mitt körkort ! ÄNTLIGEN !
FAN så skönt att ha det avklarat !
Och vilken tur jag hade.. de började ju snöa dagen efter haha :-D
Var och hämtade mitt körkort idag som redan var klart, snacka om snabbt det gick  !
Nu slipper jag släpa på mitt pass hela tiden !
Igår var jag och P i södertäje hos T & H, blev bjudna på pasta carbonara, älskart ! T är alltid lika grym på mat/bakverk !
MUNORGASM !

 
Så har jag hunnit med lite träning också..
Lite egopics från gymmet och så en på vintersverige ! :-P

VÄÄÄÄÄÄX !
 
 
Och tack för tipsen ang kamera.. skall fundera lite på hur jag ska göra... :-)

Hoppas ni får en trevlig helg !
 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0