Update

Inte haft tid att sitta vid datorn/blogga, så nu får jag försöka minnas lite att updatera er om :-)
Har ju haft så fint väder, så har passat på att försöka vara ute litegrann.
Gått en hel del både igår och i förregår. Ätit god mat (ovanligt va ;-)) , tränat på ett nytt gym, IGEN haha...
Nu har vi kört på fitnessworld, och de är väldigt bra gym också, lite mer hardcore ;-D
Jag har tagit ett rekord i marklyft.. 100 kg, ÄNTLIGEN ! :-D
Har träffat Linn idag <3
ja, det finns mer att berätta om dessa dagar, men ville bara skriva lite snabbt, skall strax lägga mig, tvättat nu på kvällen.

Indisk mat till lunch ute i solen

Blev lite efterrätter också, både våfflor och mjukglass

Fick hem lite godis ;-)

Sedan vill jag faktiskt vara fräck och skryta lite, för jag tycker det var riktigt kul, de är en FBgrupp som jag gillar och ser då statusupdateringar av.. de lägger in bilder på snygga fitnessbruttor. Så en dag ser jag en bild på MIG haha.. NICE ! Lite egoboost sådär ;-)

I helgen kommer mami och stannar till på söndag, ska bli mys <3

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0