Torsdag



Tanken var att äta lunch i stan med S, men tyvärr kom det lite jobb ivägen så vi får ta det en annan gång :-) Hann iaf ses i typ.. 10 min haha :-D

Inget gym idag, vilodag som vanligt på torsdagar, men tänkte ta en promenad senare med P iallafall <3

Kikade lite snabbt på parfymer... hittade 2 st till som jag verkligen tyckte om... fast, ingen slår ju herrdoften som jag ÄLSKAR... P har ju den också.
Han tycker att det räcker att jag luktar på honom... men, när han INTE är nära mig då ?! Hur tänkte han då :-P ?
Neh.. jag vill ju verkligen ha den juuuu !
S sade att min äldsta bror får 20 % rabatt på taxfreen då han jobbar på arlanda.. vore ju inte helt fel om man kunde få ned priset lite :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0