The vow



God morgon !
Vaknade redan klockan 5 imorse och försökte ligga och somna om, men gick inget vidare, så nu har jag ätit frukost och druckit mitt morgonkaffe som jag måste ha :-D
Igår blev det bio med min fina L <3
Passade på att se en film jag velat sett nu ett tag, the vow/älska mig igen då det inte riktigt är en film P vill se kanske.
Och den var riktigt bra. Skulle dock rekomendera att se den hemma, med myskläder, ett stort paket glass (tänk amerikanskt nu ;-)) och massa näsdukar.
Hade jag inte sett den på bio hade jag nog grinat som en liten tönt :-D


Efter bion ville vi hitta på något mer, funderade på om vi skulle åka in till cafe60 , men vi bestämde oss för att bara åka hem till mig, där satt vi och snackade skit ända till klockan 1 inatt haha <3

Idag har jag INGET planerat. Ska väl passa på att sätta mig på balkongen och få lite mer färg + läsa äckelteoriboken.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur fan svarar man på kommentarer? Måste man gå in på bloggen och kommentera på sin egna då? Minns ej hur det var på blogg.se? :) ha ha Sötnöt; - tester man kan köpa det är grymt! Massa frågor så tar man hjälp genom boken. Så jag gjorde med teorin, som provfrågor liksom. Klarat teorin men kuggat på körningen så måste fixa den nu :/

2012-05-20 @ 10:51:37
URL: http://juliagrubisic.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

Meh, vi kunde ju sett den ;-*

2012-05-20 @ 19:08:43
URL: http://www.emma-lees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0