Taco

Igår körde jag ben tillsammans med P på gröndal.
Blev tillochmed lite illamående på slutet av passet, och träningsvärken började redan smyga sig på nästan direkt när vi var klara, så de måste väl ha varit ett bra pass :-)

Sedan åkte vi hem och började fixa inför middagen, syster och hennes kille kom vid 18 och kort därefter började vi hugga in på tacos :-)
Åt så de kändes som jag hade mat upp i halsen.. fast, hade ju utan problem klarat av att äta mer haha.. Finns typ inget stopp i mig.
Efter middagen åkte vi och handlade lite gottis till kvällens film, som jag nu inte minns namnet på.. gringo ? Någon ny med Mel Gibson iaf.. sevärd, men inget jag skulle tipsa om att ni måste se.

Tog ju inga bilder igår... dumt... så snor en bild från google ;-)




Idag ska jag och P faktiskt TRÄNA... P tjatade så mkt om att han ville träna med E och H på deras gym så istället för att köra bröst/triceps imorgon tar vi det idag istället, ska bli kul :-)

Dags att fixa frukost och sedan väcka herrn som sover !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0