Onsdag

Godmorgon <3
Har precis fått i mig frukost och ska snabbt fixa mig innan jag ska iväg.
Sov uruselt inatt.. lade mig inte förens vid 00.00 och har vaknat flera gånger, urk !
Ikväll ska jag och <3 på bio har vi bestämt, ska se the dictator , tror den kommer vara grymt kul, min sorts humor :-D


P snacka om att han ville äta hamburgare idag innan bion på ett ställe som serverar alla möjliga sorter... antar att han kommer vilja göra den största burgaren av dem alla... jag tror nog att jag nöjer mig med en vanlig, eller, kanske kör en dubbel om jag törs haha !
Sedan ska vi väl försöka handla en påse godis till filmen... fan asså.. jag vet ju att jag ska upp i vikt nu, men nu börjar de gå överstyr haha.. inte en dag går utan att jag äter skräpmat/godis ju !
Jag skyller på P... känns bättre för samvetet ! HAHA !

Låter Megan avsluta detta inlägget ;-) :


Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Ååå vill också se den :-D

Puss!

2012-05-16 @ 12:57:04
URL: http://emma-lees.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0