Nyfiken

Ibland är jag alldeles för nyfiken för mitt eget bästa.
Har ni hört om han som åt på en annan mans ansikte ? .. om inte, klicka bara in på aftonbladet så ser ni vad jag snackar om.. iaf.. jag har en tendens att alltid vilja veta mer än vad som står i tidningarna.. och , jag sökte på han som blev utsatt för detta.. och nej, det var inga smaskiga bilder som dök upp...

Vad vill jag ha sagt med detta ? Jo... är ni korkade som mig och vill bli illamående, varsegoooooo.. annars, låt bli haha !

Ikväll blir det bio, jag och P går med T&H , men in black III. Verkar som vi ska äta ute innan bion också , trevlans :-)
Och jag måste handla godis... jag har ju bara typ 1 kg här hemma.. men jag har sådant sug efter lakritsferraris så jag MÅSTE handla mer haha !

Ingen träning idag, så får bli någon inspobild ;-)


Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Det måste ligga i våra gener... Jag gjorde samma sak. När jag satt på bussen dessutom :-S

2012-05-31 @ 19:21:06
URL: http://emma-lees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0