Idiot

Idag höll jag på att bli överkörd.. PÅ GÅNGVÄGEN !
Hör hur en bil åker med hög fart bakom mig, precis när jag vänder mig om för jag känner på mig att de inte riktigt står rätt till.. så väjer han undan med bilen ut på vägen igen... Hann ju inte ens se vad han hade för reg nr för jag blev så ställd + att han saktade ju inte precis ned efter att ha varit meter/centimerar ifrån att köra på mig.
Säkert en jävla pundare i sin risiga volvo !


Körde rygg och biceps idag, blev lite lättare pass då jag lyckats sträcka mig i ryggen :-I


Rutorna försöker tappert hålla sig synliga trots ökning av mat + mindre träning

Kommentarer
Postat av: Gasp

Oh herregud. Nåt av det sexigaste jag sett =) Bra jobbat tjejjen

2012-05-08 @ 20:34:08
Postat av: Josefina

Men guu vilken jäkla dåre!!



Enligt bilderna dina ser det i varje fall jättebra ut! :)

2012-05-09 @ 05:22:39
URL: http://josefinah.shapemeup.se
Postat av: Micha

Ja, riktiga dårar finns det :-S

Tack -.-

2012-05-09 @ 19:51:32
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0