Helgen

Haft en mysig helg ! :-)
I lördags körde jag ben med P på hans jobbs gym för första gången.
Sedan bjöd P ut mig på middag + bio på kvällen.
Först handlade vi lite godis och sedan åt vi en god köttbit på olearys :-)


Vi såg Avengers som var bättre än förväntat :-)



Upp tidigt igår för att åka och möta upp T för en liten roadtrip över dagen :-)

Vi kikade lite butiker, åt god mat, och satte oss och njöt av en glass på en hamn och njöt av solen (och glassen såklart ;-)) <3




Imorse lurade P med mig på en PW också, trodde de skulle bli en 30-40 min.. men blev väl en sisådär 70-75 haha.. Frukosten smakade iaf gott sedan när man väl kom hem !



Beställde en hårborste , då jag tappade min i toaletten igårkväll ! :-( Även om det var "rent" i toan så tycker jag inte att de kändes så fräscht haha, iaf, en sådan här har jag hört ska vara bra för kaluffsen, får iaf hoppas det !

Tangle teezer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0